Καινοτομία, Έρευνα & Τεχνολογία, τ. 02 - page 10

ΕΡΕΥΝΗΤ Ι ΚΆ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΚΑΙ ΕΡΓΑ
HPCN-DAGR:
Υπολογιστές &Δίκτυα Υψηλών Επιδόσεων (HPCN)
Δραστηριότητες Διάδοσης στην Ελλάδα
Αυτή η πιλοτική δράση εγκαινιάστηκε για να
προάγει τη θεωρία και τις εφαρμογές των υπο­
λογιστών και δικτύων υψηλών επιδόσεων στην
Ελλάδα. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την ανά­
πτυξη ενός WWW με στόχο:
• να προωθήσει την εισαγωγή των τεχνικών για
HPCN σε δυνητικούς χρήστες και να διαχύσει
τα οφέλη από τα συστήματα προηγμένης
δικτύωσης.
• να παρέχει στους χρήστες και στους διαθέ­
τες τεχνολογίας έγκαιρη πληροφόρηση πάνω
στην ανάπτυξη των HPCNστην Ευρώπη.
• να σχεδιάζει και να εισαγάγει θέματα που
αφορούν εκμάθηση από απόσταση σε επιλεγ­
μένες περιοχές των HPCN.
Η διεύθυνση URL του διαθέτη είναι
n".
Για περισσότερες
πληροφορίες:
ΑρχιμήδηςLtd
Συγγρού377
17564
77
Φάληρο
Τηλ.:9308301
Fax:9308303
Μεταξύ άλλων, μπορούν να βρεθούν πληροφο­
ρίες πάνω σε θέματα όπως:
• Προϊστορία του HPCN
• Υπολογιστέ ς υψηλών επιδόσεων (Παράλληλη
αρχιτεκτονική, Hardware, μοντέλα υπολογι­
στών)
• Δικτύωση υψηλών επιδόσεων (HIPPIE, ATM,
Οπτικές ίνες, ISDN)
• Βιομηχανικές και ακαδημαϊκές εφαρμογές
• Εκπαιδευτικά μαθήματα στο ISDN
• Συναφείς οργανισμοί
• Συνέδρια και Εκδηλώσεις
• HPCNστην Ελλάδα
• Βιβλιογραφία
• Ορολογία
ACME
:
Adaptive Control of Marine Engines (in heavy water and ship manoeuvres)
Γιαπερισσότερες πληροφορίες:
EMU,ΤμήμαΝαυπηγών
Μηχανολόγο/ν Μηχανικών
ΕργαστήριοΝαυτικήςΜηχανολογίας
Τ.Θ.64070,15710 Ζαη>ράφος, Αθήνα
Τηλ.: 017721119
Fax:017721117
E-mail: n
Πρόκειται για ένα project που εκτελείται στο
πλαίσιο του προγράμματος Brite III απο το
Τμήμα Ναυπηγών του ΕΜΠ σε συνεργασία με
τις εταιρείες ΔΑΝΑΟΣ, MAN-B&W, ABB, LIPS,
HSVA.
Σκοπός του έργου είναι να αναπτυχθούν βελ­
τιωμένα μοντέλα προσομοίωσης και πρόβλεψης
λειτουργίας σε μεταβατικές καταστάσεις, για
εγκαταστάσεις προώσεως με ναυτικούς κινητή­
ρες diesel . Τα μοντέλα αυτά θα συνδυαστούν
με μοντέλα έλικας και γάστρας απο πειράματα
σε δεξαμενή προτύπων. Μέσω προσομοίωσης
θα προταθούν βέλτιστες διαδικασίες ελέγχου,
που θα διακριβωθούν μέσω πειραμάτων σε
κλίνη δοκιμών μεγάλων κινητήρων. Τα συστήμα­
τα θα εγκατασταθούν σε νεότευκτο πλοίο
container για μακροχρόνιες δοκιμές uno πραγ­
ματικές συνθήκες ταξιδιού.
Το έργο που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 1996,
αναμένεται να δώσει αποτελέσματα το 1999.
1,2,3,4,5,6,7,8,9 11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,...50
Powered by FlippingBook